Itt vannak az emelt szintű angolérettségi hivatalos megoldásai
A középszintű angolérettségi feladatsora és hivatalos javítókulcsa mellett az emelt szintű feladatokat és hivatalos megoldásokat is közzétette az Oktatási Hivatal.
A középszintű angolérettségi feladatsora és hivatalos javítókulcsa mellett az emelt szintű feladatokat és hivatalos megoldásokat is közzétette az Oktatási Hivatal.
Nyilvánosságra hozta az Oktatási Hivatal a csütörtöki angolérettségi feladatait és hivatalos megoldásait.
Albrecht Dürer-anekdotát, egy különleges bélyegkollekcióról és egy autós bírságról szóló szöveget is értelmezniük kellett a vizsgázóknak a középszintű angolérettségin. Az Euroexam Nyelvvizsga Központ tanárai szerint a feladattípusok megfelelőek voltak - igaz, volt olyan kérdés, amelynél több választ is el lehet fogadni.
A középiskolások tudásának megfelelő volt az idei középszintű angolérettségi az eduline-nak nyilatkozó nyelvtanárok szerint. Itt találjátok a feladatsort, valamint - a hallott szöveg értelmezése kivételével - a nem hivatalos megoldásokat. A megoldásokat az Euroexam Nyelvvizsga Központ biztosította.
Nyolc órakor megkezdődött az angolérettségi: folyamatosan figyelemmel követjük az eseményeket, hogy ne maradj le semmilyen fontos infóról, a középszintű írásbeli feladatait és a nem hivatalos megoldásokat pedig 13 órakor nézheted át.
Az angol írásbelikkel folytatódnak ma reggel 8 órakor a tavaszi érettségi vizsgák, a diákok közép- és emelt szinten adnak számot tudásukról. Középszinten 1 187 helyszínen 58 521-en, emelt szinten 88 helyszínen 6 194-en vizsgáznak ebből a tárgyból.
Még a vizsga előtti este felkerültek az internetre az angol írásbeli érettségi feladatai és helyes megoldásai Szlovákiában – ennek ellenére a március 16-án vizsgázó középiskolásoknak nem kell megismételniük az érettségit.
Az SNI-s, BTMN-es diákok száma nő, sok gyerek nem iskolaéretten kezdi az elsőt, a gyermekotthonból érkezőket pedig szinte lehetetlen feladat a többiekkel együtt tanítani - mondja Judit (Nevét a kérésére megváltoztattuk – A Szerk.), aki 1994 óta dolgozik egy vidéki általános iskolában tanítóként, most már nyugdíjasként. Szerinte bár a mai gyerekek okosabbak, tájékozottabbak, de az önállósodásukat a felgyorsult élet és az okoseszközök háttérbe szorítják.